poniedziałek, 25 listopada 2013

Dosięgnąć Richarda

Zdarza się czasem, że jakaś konkretna piosenka przemawia do nas, jakby była specjalnie dla nas napisana, prawda? To się zdarza. Ale pierwszy raz w życiu mi się zdarzyło, że słuchając konkretnego kawałka przyszło mi do głowy, że jest o kimś innym, w sensie, że przemawiałaby tak do kogoś innego. To super dziwne uczucie i korci mnie, żeby sprawdzić, czy mam rację, ale uważam, że to by było bezczelne. "Hej, patrz, znalazłam Ci piosenkę, która odbije Ci się w duszy"- brzmi trochę zarozumiale. Więc zostawię sobie to odkrycie dla siebie.
Poza tym w moim obecnym mieszkaniu stoi radio ustawione na jakąś nacjonalistyczną stację i leci tylko polska muzyka, która przeważająco jest raczej do dupy, ale ostatnio leciało coś, co nie dość, że mi się spodobało, to jeszcze się z tym utożsamiłam. Szaleństwo. Szaleństwo i dno kulturowe.
Oczywiście, że nie wrzucę tu linków do żadnej z tych piosenek, ale za to! Mayer Hawthorne, poza tym, że zdecydowanie jest gejem i tego nie wie, to daje radę na tej płycie, a ta piosenka, to mój najnowszy faworyt, więc zapraszam. Jednak nie, bo nie mogę tego znaleźć w wyszukiwarce, jak tu chcę włączyć film. To sobie wpiszcie normalnie w youtube Reach Out Richard by Mayer Hawthorne i pierwsze wam wyskoczy.
ps. A jak się wpisze w grafikę google "music for my soul" to wychodzą same emo/manga rzeczy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz