wtorek, 8 października 2013

Nowy projekt - analiza

Dostałam całkiem ciekawe zadanie semestralne na studiach
 i żeby bardziej się do niego przyłożyć, postanowiłam się nim podzielić tu.
Muszę przeczytać wybraną lekturę i ją opracować,
żeby potem mieć o czym rozmawiać z wykładowcą.
Póki co zainteresowały mnie 3 książki i tak sobie myślę,
że postaram się przeczytać je wszystkie, w związku z czym
spodziewajcie się jakichś moich uwag na ich temat kiedyś.
Na pewno nie za szybko.










Póki co, dla ciekawych, podaję tytuły:
F.A. von Hayek "Droga do zniewolenia" - to wybrałam, bo w środowiskach liberalnych Hayeka otacza się kultem, więc jestem ciekawa
"Zjawisko szaleństwa w kulturze" pod redakcją Kasprowicz, Drelicha i Kopycińskiego - po pierwsze dlatego, że to książka wykładowcy ;), a po drugie dlatego, że szaleństwo jest pociągające.
B.R. Barber "Konsumowani. Jak rynek psuje dzieci, infantylizuje dorosłych i połyka obywateli" - bo dobry tytuł, temat bardzo na czasie, chociaż trochę już dla mnie przegadany. No zobaczymy.

A tymczasem uwaga na boku - jestem w ciężkim szoku, jak mocni są starsi ludzie. Ostatnio byłam na różańcu (chyba pierwszy raz w życiu, ale zawsze musi być ten pierwszy raz), który trwał jakieś pół godziny - oczywiście na klęczkach. Ja przy trzeciej dziesiątce myślałam, że odpłynę, a seniorzy trzymali się twardo przez cały różaniec. Niesamowite!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz